Ekspozycja plakatów
Kategoria zawiera szereg stojaków i systemów ekspozycyjnych przeznaczonych do ekspozycji plakatów reklamowych w sklepach, biurach, urzędach, galeriach, posterunkach policji, punktach informacyjnych, salonach samochodowych itp. Grafika reklamowa jest skuteczny medium reklamy, który niewymaga bezpośredniego kontaktu z odbiorcą. Reklama wizualna występuje w najróżniejszych formach zaczynajac od telewizji kończąć na plakatów i banerach nawet w pociągach, szpitalach, zawodach sportowych kończąc. Żeby plakt mógł być dobrze zaprezentowany potrzebny jest do tego dopowiedni nośnik na którym zostanie on umieszczony. W ofercie naszej firmy znajdą Państwo ekspozytory reklamowe na jeden plakat lub na więcej umieszczane w sposób jednostronny lub obustronnie. Ciekawym rozwiązaniem są modela na kilka plakatów na jednym stojaku. Rozmiary plakatów które można wyeksponować za pomocą naszych systemów są bardzo różne od małego formatyu A4 (rozmiar kartki do drukarki) kończąc na rozmiarze nawet A0. Znajdziecie u nas formaty A3, A2, A1, B2, B1 tak więc każdy odnajdzie odpowiednią wielkość miejsca reklamowego jaki chce użyć.
Chcesz zwiększyć zasięg i skuteczność swojej reklamy? Chcesz wyróżnić się z tłumu i przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów? Chcesz zaprezentować swoją ofertę w atrakcyjny i profesjonalny sposób? Jeśli tak, to potrzebujesz stojaka na plakaty!
Stojak na plakaty to idealne rozwiązanie dla każdej firmy, która chce promować swój produkt, usługę lub wydarzenie. Pozwala na umieszczenie plakatu w dowolnym miejscu, takim jak ulica, sklep, biuro czy sala konferencyjna. Staramy się aby każdy stojak na plakat był estetyczny i nowoczesny, pasując do każdego stylu i wnętrza. Stand na plakaty to inwestycja, która się opłaca. Ekspozytor taki zwiększa widoczność i rozpoznawalność Twojej marki. Plakat w nim umieszczony wzbudzi zainteresowanie i ciekawość odbiorców.
Plakaty reklamowe to skuteczne narzędzie promocji produktów i usług. Plakaty reklamowe są często wykorzystywane w miejscach publicznych, takich jak przystanki autobusowe, urzędy, kina czy centra handlowe. Skuteczny plakat swoją siłę bierze z mocy sugestii. Nie musimy na nim umieszczać masy tekstu (często w ogóle lub prawie w ogóle go tam nie ma). Liczy się natomiast mocny akcent komunikujący jasno, co chcemy przekazać.
- A1
- DL