Forma płatności przelew dostępna jest w naszej firmie tylko dla jednostek budżetowych.
Mamy bogate doświadczenie w sprzedaży towarów dla gmin, urzędów, powiatów, wojska, policji itp.
Procedura otrzymania przelewu jest prosta i mało skomplikowana.
krok 1
Należy za pomocą koszyka na stronie wybrać interesujące towary i wybrać formę płatności przelew 14 dni podając jednocześnie hasło "abc" o które zostaniecie Państwo zapytani. Hasło działa tylko dla jednostek budżetowych.
krok 2
Następnie otrzymacie Państwo od nas email z podsumowaniem wszystkich kosztów (cena towaru, koszt wysyłki, podatek vat), tzn. z całkowitą wartnościa zamówienia brutto. Potwierdzimy termin realizacji oraz inne szczegóły jeśli będzie to potrzebne.
krok 3
Na podstawie otrzymanych informacji (prześlemy do Państwa email) stworzycie zamówienie wewnętrzne ( 99% jednostek budżetowych robi takie zamówienia). Następnie zamówienie podpisane i opieczętowane prosimy przesłać w formie skanu pliku pdf na nasz adres email biuro@promation.pl
krok 4
Przyjmujemy zamówienie i rozpoczynamy jego realizację.
Otrzymacie Państwo towar na wskazany adres oraz fakturę z odroczonym terminem płatności 14 dni (płatność po otrzymaniu towaru).
W przypadku wątpliwości, problemów, pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji.