733 00 13 13 biuro@promation.pl 8:00 - 15:00 poniedziałek-piątek
  • Szybka wysyłka
  • Duzy wybór
  • Niskie ceny
  • Od jednej sztuki

Strona główna » Płatność przelew

 

Forma płatności przelew dostępna jest w naszej firmie tylko dla jednostek budżetowych.

Mamy bogate doświadczenie w sprzedaży towarów dla gmin, urzędów, powiatów, wojska, policji itp.

 

Procedura otrzymania przelewu jest prosta i mało skomplikowana.

 

krok 1

Należy za pomocą koszyka na stronie wybrać interesujące towary i wybrać formę płatności przelew 14 dni podając jednocześnie hasło "abc" o które zostaniecie Państwo zapytani. Hasło działa tylko dla jednostek budżetowych.

krok 2

Następnie otrzymacie Państwo od nas email z podsumowaniem wszystkich kosztów (cena towaru, koszt wysyłki, podatek vat), tzn. z całkowitą wartnościa zamówienia brutto. Potwierdzimy termin realizacji oraz inne szczegóły jeśli będzie to potrzebne.

krok 3

Na podstawie otrzymanych informacji (prześlemy do Państwa email) stworzycie zamówienie wewnętrzne ( 99% jednostek budżetowych robi takie zamówienia). Następnie zamówienie podpisane i opieczętowane prosimy przesłać w formie skanu pliku pdf na nasz adres email biuro@promation.pl

krok 4

Przyjmujemy zamówienie i rozpoczynamy jego realizację.

Otrzymacie Państwo towar na wskazany adres oraz fakturę z odroczonym terminem płatności 14 dni (płatność po otrzymaniu towaru).

 

 

W przypadku wątpliwości, problemów, pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji.

Na tej stronie są wykorzystywane pliki cookies. Stosujemy je w celach statystycznych.
Użytkownik może samodzielnie dokonać zmian ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce. 

Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij w Wyrażam Zgodę.
Pamiętaj że wyrażenie zgody jest dobrowolne.

Jeżeli nie wyrażasz zgody - opuść stronę lub zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Zaktualizowaliśmy naszą politykę prywatności na potrzeby obowiązującego od 25 maja 2018 rozporządzenia RODO.

>> Przeczytaj i zapoznaj się z naszą Politykę Prywatności <<